søndag 16. september 2012

Saturday Night

Etter en særs morsom bokstavfest i går i kollektivet, så var det godt å kunne sove ut, slappe av, ta livet med ro og ikke gjøre en dritt! Men, jeg hadde sett at det var Matstreif i byen, som er et gigantisk Bondens Marked, med konkurranser, og scene og smaksprøver. Derfor tok jeg trikken nedover til Aker Brygge og oppsøkte området, som selvfølgelig var fullt av folk. Siden jeg er en person som ikke helt takler folk uten køkultur orket jeg ikke bruke alt for lang tid inne på området, og valgte å gå innom boden som lagde økologiske sveler og kjøpte meg en. Konkluderte med at de var gode, men de som farmor lager er mye bedre, nøyaktig slik det skal være. I kveld har jeg ikke gjort så spesielt mye annet enn å se på første episode av Glee sesong 4(WOW), og siste av America's Next Top Model. De siste timene har jeg derimot skrevet en ekskursjonsrapport fra Moskeen som vi besøkte på torsdag, og håper jeg er fornøyd med den. Skal se over i morgen, levere inn og satse på at jeg består. Nå derimot skal jeg lese litt om Islam, siden vi har om det i Religionsvitenskap for tiden, og fordi jeg har en oppgave due neste mandag, noe som betyr at stressnivået øker betraktelig.



Heldigvis har jeg stratos til å hjelpe meg hvis jeg blir trøtt. I morgen er det opp tidlig for å være forsanger på gudstjeneste i Majorstuen kirke sammen med noen Kor Major'ere. Etterpå er det right back to them books. 

Håper dere har en fin helg. :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Feel Free!