onsdag 12. september 2012

It's funny, cause it's true!

Siden mandag har jeg vært ute i Nordmarka på tur sammen med min flotte UKT-klasse. Vi har hatt en del opplegg med lærerne(selv om de ikke akkurat er lærerne våre), hatt en del fritid og fått prøvd oss sammen som team. Vi har blitt enda bedre kjent med hverandre, og sett nye sider hos hverandre. Jeg er veldig fornøyd med turen, og håper på at vi kan gjenta dette en gang senere. Siden vi skal være så mye sammen de tre neste årene, er det deilig å virkelig bli kjent med alle de andre utenfor skolen, i en helt ny setting. En sånn tur gjør noe med en, man slipper alt internett-styret, eller andre forstyrrelser, istedenfor sitter man inne foran peisen og prater, spiller kort, tuller, og har det gøy. Vi er en velfungerende klasse, er blitt et skikkelig bra team og jeg gleder meg til praksis, studieturer og lignende utover de tre neste årene. 


På mandag hadde vi først to forelesninger, før vi måtte vente i et par timer til vi skulle dra. Vanja, John og jeg satte oss i kantina og pratet om mye rart, men hovedsaklig om jula og alt sånt, siden det ikke er så lenge igjen, liksom. Under er Vanja nesten klar for tur. 

 Vi var ikke superheldige med været, men tåke har aldri skadet noen. Mener jeg å tro i allefall. 
Under er en stoppende Ida, en supergira Rebekka, og en gjemt-bak-sekken Vanja. 

Ida joina de andre og jeg fikk tommel opp! 

Mye tid gikk til å spille kort, men siste kvelden ble det mafiatid. Vanja ble lei seg når hun var den første til å bli drept, stakkar. Det tok uansett ikke lang tid før jeg ble sendt i døden, bare fordi jeg har et ikke-eksisterende pokerfjes. Der har jeg virkelig noe å jobbe med. Holde maska, stay cool! Vel, en gang må det vel gå. 


Og her er den flotte gjengen samla. Vi mangler to stykker på bildet, men de var dessverre ikke tilstedet. 
Kan ikke bli bedre enn dette her. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Feel Free!