tirsdag 4. september 2012

Natterstid

Mandag er over, og det er godt. En lang, slitsom og fullspekket dag. Jeg har hatt min første prøve på MF i dag, og jeg tror jeg skal klare å bestå. Hvis ikke så har jeg litt over en uke på meg til å nipugge NT, siden det var det jeg var mest usikker på, og derfor rodde så det sang. Selv om prøven var på knappe én time, så merket man at en prøve tar ganske mye av hjernekapasiteten, og det å skulle ha forelesning etterpå var ikke like lett. I tillegg skulle vi ha studieteknikkskurs etter det igjen, men da var jeg så gåen, at jeg heller dro hjem. 

I løpet av august så har jeg gjort mange endringer på rommet mitt, og flere skal det virkelig bli. I dag gjorde jeg et nytt kjøp, og det var å kjøpe mine aller første gardiner(hei der, voksenpoeng!). Jeg tror jeg er fornøyd. Gardinene er lilla, med litt mønster og på bildet under ser de litt misfargede ut, men de er penere i virkeligheten. Spørsmålet nå er bare om jeg skal beholde de, eller gå tilbake til de hvite gardinene. Rommet er jo innmari hvitt, og med hvite gardiner så blir det da, selvfølgelig, hvitere og derfor har jeg lenge tenkt at lilla hadde vært flott. Alle møblene mine er hvite, gulvet er hvitt, dører, skap, tak, ALT er hvitt. Da er det fint å forstyrre sykehus/institusjonsfølelsen med spreke farger, og siden mamma har fostra meg opp med lilla, i tillegg til at jeg har fått tak i en del lilla ting, så var det ganske klart. 

Her er det aller første sneakpeak'et av rommet mitt som er i endring. De fine nye gardinene og en filmrull-ramme til bilder, hvor jeg har bilder fra TSN-livet, venner og familie. Samtidig ser dere litt av senga, mine nye lilla puter og noen av de gamle røde. Her ser dere kanskje fargekombinasjonene jeg satser på. 

Bare sånn på tampen så vil jeg si at det er utrolig morsomt å få bekreftelser på at folk leser bloggen. Fikk i dag vite om noen som har begynt å følge med(Hei Camilla), og jeg vet at det er noen som gjør det og jeg ville bare si at jeg setter veldig stor pris på det. 

Håper dere får en superfin tirsdag. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Feel Free!