torsdag 23. mai 2013

Køln!

Etter en lang dag med bryllup, var det på tide med avslapping, lang, god hotellfrokost og søvn. Selvfølgelig ble det ganske lite avslapping, veldig lite søvn, men hotellfrokosten skuffet i allefall ikke. Til å ikke være Norge, så hadde de veldig god kannekaffe(!!), og det skal de virkelig ha. I England i vinter var kannekaffen møkk, bare så det er sagt (og nei, jeg drikker fortsatt ikke svart kaffe, but I'm working on it). Søndag gikk egentlig bort til å ordne lokalet etter bryllupet, spise kakerestene, og vandre rundt. Vi havnet på en gresk restaurant på kvelden og hadde en gal greker til kelner. Han "stjal" pizza, og hadde visstnok vitsestund utpå kvelden. 


Min fantastiske pappa i heisen på hotellet.

På toget til Duisburg og dyrepark. 

Delfinshow i Duisburg Zoo

Både Martina og jeg fikk oss noen nye venner i dyreparken. 



Meg, Martina og Magne. 
Ganske normal oppførsel blant oss. 

Siden jeg la ut så innmari mange bilder fra dyreparken forrige gang, så tenkte jeg at jeg heller kunne ta noen av de andre. Det ble ikke så mange flere bilder under turen, for plutselig stod vi på flyplassen og skulle dra hjem. Men det slår meg hvor utrolig godt jeg liker Tyskland, både kulturen, folkene og landet. Det føles litt som mitt andre hjem, og det er kanskje ikke så rart med tanke på at jeg har Martina der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Feel Free!