mandag 27. mai 2013

Å være forkjøla..

Betyr å våkne opp med tett nese, sår hals og tungt hode. Sånn har de siste dagene mine vært, og jeg håper at det faktisk er en forkjølelse, og at det ikke betyr at jeg begynner å bli allergisk mot noe. Heldigvis har det gått greit. 

Midt i forrige uke kom en av de herligste jentene jeg vet om. An' fra Steigen var plutselig i Norge og i Oslo. Jeg møtte henne i byen på torsdag, og fikk snakket litt med henne og Ingeborg som vi møtte på Byporten. Fredag ble det samlet en hel gjeng hos Marius, Elise og Christiane og det var god stemning, allsang og mimring på høyt nivå. Jeg utnyttet det at Ane var i byen og møtte henne på lørdag, for å møte enda flere kjenninger, denne gang to fra Alta og ei fra Bodø. Samt å få litt alenetid og snakke om alt og ingenting og spise is og nyte oslolivet litt før hun drar hjem igjen. Gleder meg til hun er tilbake i byen. 


Utover det så har helgen min gått til lesing, pittelitt skriving, og soling på verandaen vi har her. Og nå har jeg faktisk et par bilder å vise for å dokumentere! 

Jeg bor med noen riktig fine dyr. Kasper er en av dem og nyter livet på sengekanten når det er varmt ute.  

Mys/Pys derimot liker seg godt ute og ruller i gresset og holder meg med litt selskap på verandaen. 

I dag ble det lunsj på verandaen med ananas/mango/banan-smoothie, og litt knekkebrød. 

Det er innmari greit å sitte ute og sole seg og samtidig få gjort unna litt pugging til eksamen som nærmer seg med stormskritt. Har heldigvis én uke igjen, og nå må jeg sette på et ekstra gir. Bare synd det er så mye som ødelegger leseplanen. Sånn som BEYONCÉ-KONSERT på tirsdag! Det kommer til å bli VILT! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Feel Free!