lørdag 25. mai 2013

Grunnlovsfeiring

I år som i fjor ble 17. mai feiret i Oslo sammen med gode venner. Jeg ble invitert på frokost hos Christiane, Elise og Marius og bakte kaken over alle kaker (så godt som!) nemlig en pavlova. Veldig vellykket kake, og jeg tror den skal bli min signaturkake. Uansett. Bildene kan fortelle resten av dagen. 

Frokostbordet. Mye digg mat! 

Siden vi var en relativt stor gjeng måtte vi løse dette kreativt, og da ble det tre forskjellige bord. Første ut er barnebordet. Aurora, Hanna og Andreas stortrivdes der. 
Neste bord ut er voksenbordet.


Og til slutt var det ungdomsbordet, som blant annet disse to satt ved.

Kristine, Ingeborg, Christiane og Meg, noen av mine fine TSN-venninner 
Bakerst fra venstre: Petter, Mari, Hanna, Aurora, Børge, Andreas og Marius
Foran fra venstre: Meg, Christiane, Kristine og Ingeborg

I løpet av dagen havnet vi plutselig i barnetoget rett bak russen. 


Og vi vinket og ropte HURRA til vår flotte kongefamilie. 

Etter barnetoget ble det en del is, chilling i en park ved rådhuset, avslapping hjemme hos Christiane, og til slutt bakgårdskos hos Elisabet med kubbspilling og enda mer mat. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Feel Free!