lørdag 11. mai 2013

Bryllup!

04.05.2013

En stor dag for meg, men en enda større dag for søskenbarnet mitt, Martina. Endelig kom dagen som hun og alle andre har ventet på, bryllupsdagen. Jeg reiste ned forrige tirsdag og bidro med alt jeg kunne bidra med, og det ble både kakebaking, pynting og diverse andre oppgaver. Jeg lar bildene og litt tekst oppsummere den nydelige dagen. 


Bryllupslokalet, fantastisk fin pynt, men det tok sin tid å få opp. 

Klokken er litt over 0700, og vi har ankommet frisørsalongen og skal bli fikset. Bruden fikk to timer på øyet før dagen, og jeg fikk tre, derfor litt smale i øynene. 

Men så ble de gift!

Mamma og jeg hadde tatt med forskjellige norske delikatesser på spørsmål fra bruden. 15 pakker gele og 3,5 liter vaniljesaus, tre kransekaker, romkrem til to Verdens Beste og romkrem, bakekakao, vaniljesukker og bakepulver til "mormors" sjokoladekake. Verdens Beste gikk på tre sekunder, så det skulle nok vært mer av den. 

Søsken, søskenbarn, og barn av søskenbarn. 

Min vakre mamma og meg. 

Brødrene mine og meg, begge med matchende slips til kjolen min. 

Min fineste, bruden og meg. 

Bryllupskaka, og brudeparet. 

Norsk tårnkake-tradisjon i aksjon. 

Bilderamme for å fotografere alle bryllupsgjestene. 

Familien min, og det eneste bildet av meg i helfigur for de som var interesserte i å se det. 

Det er mulig det kommer noen bilder etterhvert som Martina får sine bilder fra fotografen. Men dagen var virkelig uforglemmelig, og utrolig flott. Jeg er glad for at vi bare er født med noen måneder mellom oss, og at Martina nesten har vokst opp hos oss og har blitt som en søster for meg. Derfor var jeg utrolig takknemlig for å være forlover for henne. 

1 kommentar:

Feel Free!