mandag 26. november 2012

Vondt i hodet

Jeg går i en egen liten boble om dagen, hvor det eneste nye som skjer er om jeg bytter om på pensumet. Det er mye å skal komme seg gjennom, det er mye å huske og det er mye som ikke sitter. Nå pløyer jeg gjennom det aller letteste, men samtidig tyngste, for å bli ferdig med det, i håp om at jeg kan klare å improvisere en del hvis jeg får det på eksamen. I stedet satser jeg litt mer på jobbing med de forskjellige evangeliene, stoff om GT, å huske alt på analyseringsskjemaet, og ikke minst lese mer om bibelens opphav. Jeg satser på å komme i mål, jeg har jo fortsatt to uker på meg, og det skal jeg klare.

I mellomtiden leser jeg til utpå natta, ser på korslaget, farmen og andre uviktige med helt hjernedøde ting som fungerer som luftepauser, pauseinnslag og lett underholdning for hjernen som fort blir lei av immanens, trancendens, synopsier, apokryfer, og andre rare ord som ofte titter frem fra bøkene.


En veldig fin versjon av "Don't You Worry Child" som jeg syns er ganske kul i sin opprinnelse, men også er kul "down low". Håper du ser på :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Feel Free!