fredag 9. november 2012

De blå ord


 Helt siden jeg var liten har Sortland, Vesterålen og områdene rundt der vært hvor jeg har vært på sommerstid, og jeg har et utrolig godt forhold både til byen og områdene rundt. Jeg har en lengre tid vært klar over at det finnes vegger med ord på seg rundt omkring i byen. Jeg var derfor ganske bestemt på at jeg skulle tatt noen bilder av disse før vi dro hjem. Dermed fikk jeg mamma og pappa til å kjøre litt tidligere, slik at vi kunne kjøre rundt for å se etter ordene. Jeg er fascinert av ord, og hvordan man kan formidle et budskap med minimalt med ord. Jeg hadde en periode før hvor jeg skrev utrolig mye forskjellig, og var ganske inne i det med dikt. Mye henger igjen, men jeg sliter en del med å få ordlagt meg slik jeg gjorde før. Derfor har jeg litt lyst til å la ordene tale for seg selv denne gang. Jeg har tenkt å jakte på flere vegger neste gang jeg er der oppe.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Feel Free!