mandag 12. november 2012

Det koker!

Dagene går så utrolig fort unna, og nå skriver vi 12. november. Om under en måned har jeg eksamen, og jeg kjenner at kroppen begynner å stresse seg litt opp. Jeg har vært relativt flink til å lese, og føler at noe er under kontroll, andre ting er laaangt unna. Bare på torsdag var jeg på skolen fra klokka 0900-1700, og fikk lest godt over 100 sider. Hvor mye jeg husker er jo en annen sak... Men før eksamenstiden er det mye som skal skje, og jeg håper jeg klarer å holde fokuset såpass på skolen at jeg gjør det bra. 

I morgen drar jeg hjem en tur og blir hjemme fram til neste uke. Jeg både gleder og gruer meg av forskjellige grunner, men ser frem til å være i Nord Norge en stund. Neste helg skal jeg være med på LIV-kurs i Narvik, og det ser jeg fram til. Jeg er mye med i planleggingen og skal ha ansvaret for en del forskjellige undervisningsdeler og slikt. Dette er spesielt gøy siden dette går litt inn i utdannelsen min, og jeg får en del ekstra, gratis praksis underveis i løpet av årene, noe som er ypperlig for min del! 

Stemningsbilde fra Tyskland!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Feel Free!