mandag 23. september 2013

Spenning

Den siste uka har gått over all forventning med tanke på skolearbeid, jeg er på kanten av å være imponert over meg selv. Dette er nok det første semesteret mitt hvor jeg faktisk har lest en hel del før tre uker før eksamen. Kanskje jeg endelig kan si goodbye til skippertakene, det hadde i allefall ikke gjort noe for min del. 

Helgen har gått i å traske i sentrum med Henriette, lese, og selvfølgelig bli helt ødelagt av å spille GTA V som kom ut i forrige uke. Jeg har spilt litt før, men jeg var aldri god til noe, og fikk aldri til oppdrag med mindre man ser på de taxi-oppdragene. Nå derimot går ting som bare det, og jeg kjører både fly og bil, og det er så gøy. Iben og jeg lever oss skikkelig inn i det og er på nippet til å bli gale. Helgen gikk i allefall unna, og jeg skulle gjerne hatt litt mer helg slik at vi kunne game'a litt mer. Men alt tar slutt og nå er uka starta for godt. Om to uker har vi kortprøve i det ene faget, og det er kirkekunnskap. Med andre ord må jeg pugge hvor mange bispedømmer vi har(11!), hvor mange prostier det fins(104-ish) eller hvilke råd som fins. Så det er litt som skal inn i hodet nå fremover. Men det gjør ingenting for om bare tre dager reiser Helene, Thea, Vilde og jeg til BUDAPEST for å besøke Mali! Loooordy, det kommer til å bli gøy! 


Bestilte billett hjem til jul i dag, og skal til en forandring å faktisk fly hjem til jul. Men det er fortsatt godt over to måneder til, så det er leeenge til. Heldigvis mye gøy som skjer før den tid, og uheldigvis et par eksamener som skal tas i tillegg. Men alt går! 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Feel Free!