fredag 6. september 2013

Kjære Høst:

La det bli en fin høst i år!
En med flere gleder enn sorger. En med mer latter enn tårer. En med gode venner, godt selskap, gode opplevelser og nye muligheter.    


Etter en forlenget ferieuke hjemme i nord, har jeg endelig kommet meg tilbake til Oslo og er endelig klar for at det skal bli høst. Alt er i forandring, og det er godt. Som så mange andre så er nok høsten min desiderte favoritt-tid. Det kan regne i bøtter og spann, det kan blåse så mye det bare vil, det er så innmari koselig å observere fargene, lukten, naturen, asfaltjungelen, menneskene, og måten vi forandrer oss på. Kollektivet vårt har nå gått gjennom en massiv forandring. Fra å være et fullt kollektiv med to par og meg, to hunder, en katt og en fisk, blir vi nå plutselig tre single jenter, en katt, og til helgen bytter vi ut den ene fisken med litt flere. Stemningen er upåklagelig for øyeblikket, og det lover godt for kollektivet vårt. Jeg har i tillegg endelig blitt litt mer ferdig med rommet mitt. Det er litt som gjenstår for at jeg skal være 100% fornøyd, men det har kommet seg veldig. Til tross for at høsten og mørketiden står for tur, så er rommet blitt lysere, og mer harmonisk. Jeg har fått potteplante(håper den overlever i kulderommet mitt), og fått opp litt flere bilder enn jeg allerede har fra før. 


Nyt høsten! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Feel Free!