tirsdag 17. september 2013

Nordmarkatur

Forrige uke bestemte Kristine og jeg oss for å gå en tur i nordmarka, og endte opp på Kjelsås hvor vi startet å gå. Planen var egentlig å gå innover Maridalen og gå på høyresiden av Maridalsvannet, men på et eller annet vis gikk vi litt feil og endte opp med å gå rundt og på venstre siden i stedet. Akkurat det gjorde ikke så veldig mye, fordi det var godt å bare komme seg ut, gå i naturen og oppleve Oslo sin flotte mark. 

Fra nå av kan dere bare kalle meg for Tupperware-dama! Eller ikke. Vi hadde uansett med oss lunsj som vi spiste i det fri. Jeg hadde pakket med meg den digge brokkolisalaten som Helene har tipset om (ps. ikke like digg med kesam!), vann og mangO! 




Svært fornøyde etter dagens tur, selv om det ikke ble så innmari langt så var rundt 6km en god start i allefall. Utrolig godt å komme seg litt vekk fra asfalt og grus, og få litt friskere luft enn hva som er ellers i byen! Blir forhåpentligvis flere turer fremover, og det ser jeg skikkelig frem til. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Feel Free!