mandag 4. mars 2013

London Calling!

Verdas mest klisjefylte tittel, men det får så være. Om 30 timer +/- sitter jeg og mange fra klassen min på flyet til London. Vi skal dit på studietur og blir borte i et par dager. JEG GLEDER MEG noe innmari, og ser frem til vårlige dager i London, med fine klassekamerater, mye opplegg, og en del fritid/shopping. Akkurat nå håper jeg bare at hotellet vi skal bo på ikke er le crap, og at veggene ikke er flis-tynne slik at vi opplever noe ala det som skjedde sist gang i London med sint kjerring x 1000! 

Håper jeg kan forvente sånt vær! 

Og kanskje unngår denne tåka.
Uansett tror jeg det kommer til å bli dødgøy å dra på tur med klassen, dele rom, spise digg mat ute, shoppe, dra på noe kulturelt noe, oppleve gudstjenester forskjellige steder, være i Cambridge en dag, ha med veiledere på tur og så videre. 


Skulle gjerne dratt til London med denne fine jenta igjen! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Feel Free!