lørdag 16. mars 2013

Fine folk i London

Jeg har jo tidligere skrevet om selve studieopplegget på turen vår, mens denne gang blir det flere bilder av de jeg har hengt med, og litt av de vi har gjort.  
Henrik og Vanja mens vi venter på tuben til somewhere. 

Her ble det en del venting i løpet av dagene våre - Earls Court hvis noen lurer. 

Segen & Ida på første kvelden vår i London, her har vi akkurat vært på Piccadilly Circus. 

Meg & Ida, samme sted som over! 

Vanja delte jeg rom med, og hun lå på hemsen i vårt trange, men koselige rom. 

Fine, historiske gater i Cambridge. 

Bente var tredjemann på rommet vårt, og vi delte både seng og dyne. 

Meg og Ida på tur til Cambridge - med Segen sovende foran oss, to høylytte nederlendere foran henne igjen, og en britisk mann som snakket høyt i telefonen til Cathrine, hvis jeg ikke husker helt feil. 

Meg i Cambridge's gater. 

Meg og litt av en elv, kanal, something something i Cambridge. 

Utrolig fint, selv på en gråværsdag som denne.  Har lyst til å dra tilbake hit

Vilhelm, Anne Karen og Rebekka på busstur. 

Nikolai, Ida og Segen på busstur. 

Ida, Segen og Meg på busstur! 

Nikolai ble left hangin' som de sier, ingen ville gi ham en high five, og straffen er å se ut som en, ja, idiot resten av dagen. (U)Heldigvis hjalp Segen ham med en gang vi var kommet av banen. 

Mathias og Anne Karen. 

Segen og Ida

John, Vanja, May-Solveig, Henrik m/hatten, og Anne Marte. 

Meg og Bente siste dagen i London, veldig fornøyde etter en sabla flott tur. 
Det ble en del shopping, og jeg kan vel egentlig bare si det sånn at jeg reiste ut med to par sko, og kom hjem igjen med åtte. Vi har spist utrolig mye italiensk, kinesisk og ekstreme mengder med toast, hatt noen fine kvelder sammen, og brukt den tiden vi kunne til shopping. Veldig fornøyd med det jeg kom hjem med, og med de jeg har vært sammen med. Det blir lett en tur til, når jeg har fått spart opp litt penger igjen. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Feel Free!