søndag 3. februar 2013

Du fine helg.

Det er så utrolig merkelig, rart, sært, og ikke minst uvanlig for meg å ha frihelg, og spesielt at dette er min tredje/fjerde/femte i år, alt etter hvordan  og hva man regner som frihelg. Jeg har ikke hatt noe ansvar, måttet være noen steder, eller vært forpliktet til noe i hele helgen, og det har vært så deilig. Men fremover nå blir det lenge til neste gang, men det er heldigvis mye fint som skal skje fremover, så da går det veldig greit.

Nå har jeg vært flink og skrevet og levert ekskursjonsrapport, jeg har ordnet på CV, skrevet og levert søknad på sommerjobb, samt at jeg har fått ordnet mye hjemme. Jeg har fått med meg Idol, Hver gang vi møtes, litt av Melodi Grand Prix, ja til og med spilt spill med de i kollektivet. Helger som dette er mer enn gjerne velkomne i fremtiden.

Denne uken byr på kjendisbesøk på skolen, Mr. Frank Kjosås og Bjørn Sundquist tar turen innom på onsdag, jeg skal ha praksismøte og dra en tur innom Aktivum(klubb i Ullern) for å se hva de driver med, det er forhåpentligvis SportY på tirsdag, bursdagsfest for to flotte jenter på lørdag og innimellom alle disse dagene skal jeg innom Fresh Fitness for å trene.


Men aller først... 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Feel Free!