torsdag 31. januar 2013

Byvandring

Besøk
Mali kom overraskende på Oslobesøk nå i et par dager, og da var det litt selvfølgelig at vi måtte finne på noe. Jeg møtte dem i byen på onsdag og vi fant oss en koselig plass å spise/drikke, før vi fikk med oss idol hjemme hos Helene senere på kvelden. Etter mye treningssnakk den kvelden, ble det avtalt å møtes i går for å trene og gå litt i byen. Etter en hard økt(ble heis i steden for trapper i dag, ja!) på Fresh Fitness vandret vi Bogstadveien opp og ned for å få tiden til å gå. Med glatte sko, isete underlag og et nydelig vær ble det til tider ganske morsomt. Vi vandret oss ned til Slottet og ned til Aker brygge for å nyte det lille dagslyset som var igjen før vi møtte Helene litt etterpå for å gå litt mer og finne noe middag. Det ble en liten time på Café Laundromat for å spise god mat, men vi ble ganske enige om at det er lunsjmenyen som frister mest der, så neste gang skal vi være der før klokka er 1700 for å få utnyttet dette. Veldig koselig å treffe Mali igjen, og å finne på noe midt i ukedagene, sånn at helgen virker tusen ganger lengre enn hva den egentlig er. 







Nydelig utsikt fra Rådhusplassen, men isende kaldt. 



Gladsaker: 
1. JEG BESTOD BIBELPRØVE B! Hurra, hurra, hurra. Var veldig usikker og trodde selv jeg helte mer mot "ikke bestått" enn "bestått", så det å sjekke studweb i går kveld var en lettelse. Nå kan jeg puste godt ut, og heller fokusere på alt annet arbeid som skal gjøres. 

2. JEG HAR FÅTT TRENINGSBAG! Gratis! Det er jammen meg hurramegrundt-stemning det. Overlykkelig i går når Iben klarte å fikse meg gratis bag. Yeeah, nå blir det enda lettere å trene. Fyttikatta. 


Meg og min nye treningspartner. 

1 kommentar:

Feel Free!