onsdag 22. august 2012

Ma-Ma-Lu-Joh

Hvis det er én ting jeg syns er kjipt, så er det å være forkjøla. Spesielt når det renner, man føler at man konstant må nyse, og tørrhosten kommer og besøker deg om kvelden/natta slik at søvnen din blir lettere forstyrret. I dag var en slik dag, kom meg ikke opp til skolen med tungt hode, og alt for tett nese. Men sånn går det. Heldigvis har jeg fått gjort litt unna, nå er de nye hyllene på rommet mitt blitt litt ryddigere, jeg fikk vasket en maskin med klær etter mye om og men, og rommet mitt føles bedre ut. Nå føler jeg kun at jeg mangler tre ting, og det er: 
1. Bilder som henger på veggene godt organisert. 
2. Nye gardiner. Har innmari lyst på lilla gardiner, men er litt usikker. 
3. Overmadrass, en som er litt tykkere enn den lille madrassbeskytteren fra Ikea. 

Her er forresten min nye følgesvenn og pensum: Bibelen. Det er så merkelig å lese i den og tenke at dette er pensum. Dette må jeg kunne. I tillegg så har jeg ikke akkurat skjønt det at jeg skal ha prøve i bibelfagsstoffet om en og en halv uke. Men det skal gå bra, det er litt mer innafor i år føler jeg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Feel Free!