lørdag 8. februar 2014

Bursdag

Fra tirsdag til fredag har det gått ganske heftig i ett, med mye skole, en del praksis og andre småting. Derfor var det utroooolig godt at det endelig ble fredag og helg. Ikke minst fordi det også betyr at OL har startet! Jeg gikk glipp av åpningsseremonien i går, men fikk med meg alle medaljekampene i dag, så det gikk litt opp i opp. I går var det nemlig tid for å feire Henriette som har bursdag på onsdag som kommer. Jeg hadde bakt kake og dro tidlig bortover for å være der litt før alle andre. Hadde i tillegg store planer om å få på alle lysene på kaken under, og tenne de på og så overraske Henriette med det. Men jeg ble så innmari stressa at det gikk litt i vasken, men jeg fikk på lysene senere og lysene ble blåst ut og dermed var vi klar for feiring! Det ble en fin kveld med mange nye folk(for min del) og mange interessante samtaler. Det er ikke så ofte noen av oss feirer bursdag, så det var gøy å få gjort det óg. 

Sjokoladekaken jeg bakte...

og gulrotkaken som David hadde bakt

Det fine paret! 

Helgen min er fullstappet av OL, vasking, rydding, etterhvert oppgaveskriving, og egentlig gjøre det jeg har lyst til. Det er ikke så ofte jeg har frihelger, så da er det veldig godt å ha så godt som ingen planer slik at jeg kan gjøre nøyaktig det som passer meg best, og akkurat i ukene fremover så blir det da mye OL! 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Feel Free!