søndag 16. desember 2012

Førjulstid

Etter eksamen 10. desember gikk dagene i ett og i et rasende tempo. Jeg skulle rekke å pakke, møte venner, handle inn, rydde på rommet, dra på konserter, være SportY for siste gang i 2012, og bruke min siste dag i Oslo i det herlige år 2012 med klassen min, UKT! Eirik inviterte oss til: "
Luciafest, juleverksted, julegrøt, julefilm, pepperkakehus, gløgg, kaffe, kakao, lussekatter!!  og hele dagen gikk derfor med til dem og siden toget mitt gikk på kvelden og vi skulle holde på en liten stund, så valgte jeg å parkere kofferten min på Oslo S i mellomtiden for å slippe å drasse den rundt med meg.


Store deler av min flotte UKT-klasse. Guttene i iherdig pepperkakebaking. 

Ida hadde på seg en fin stjernegenser og var fornøyd med det!

Siden alle andre har så moderne telefon og tilgang til instagram, så bestemte jeg meg for å være litt rebell å bruke photobooth til å hashtagge litt på facebook for å være med i gjengen. Her er det Vanja, Ida og meg som tuller litt. 


Eirik var grøtmester! 



Vi avsluttet i åtte tiden, og siden jeg hadde et par tre timer igjen før toget mitt skulle dra, tok jeg en spørrerunde om noen ville være med på sportsbar for å se på håndballkamp. Heldigvis slapp jeg det og busset heller opp til Carl Berner-området og fikk sett kampen og litt til før jeg reiste fra Oslo. Siste dag i Oslo ble godt brukt opp! Gleder meg veldig til å se denne fine gjengen igjen i 2013. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Feel Free!