mandag 22. oktober 2012

Hjerteknusere

Jeg har kanskje ikke skrevet noe om kollektivets nye tilskudd? Iben og Patrick, som fra før har hunden Kasper, har nå fått seg en ny liten hund som heter Arthur. Arthur sover mye, tisser mye og ser ut som en liten bjørn. 



Kasper har blitt storebror, passer på, og er alltid i nærheten av oss. Kollektivet har nå blitt til en fin blanding av husdyr og folk, med fem mennesker og fire dyr, og det er ikke meg imot. Nå når klokka er 0132 på natt til mandag, er det naturlig at jeg er oppe. Hadde tenkt å legge meg tidlig, men jeg har en oppgave som skal inn om 22-23 timer, og da må jeg utnytte det litt, spesielt når jeg vil i allefall ha skrevet ned 1000 ord, om ikke 1500 før jeg legger meg. Har 500 ord igjen til 1000, så da går det jo relativt fort fremover. Analysering er på mange måter litt lettere å forholde seg til, enn vanlige tekst-oppgaver sånn sett. Heldigvis har jeg studyfuel, fantastisk fine lys(skal vise senere en gang) som brenner, og en trøtt og slapp Mys(katt) som sover ved fotenden. 

Får bare håpe det blir en fin mandag. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Feel Free!