fredag 24. desember 2010

Jul, jul, strålande jul!




Som dere kanskje ser, og jeg vet har lagt merke til, har jeg ikke blogga på godt over to uker. Og mye har skjedd siden da. La meg bare si det sånn at det har vært utrolig lite søvn, utrolig mye å gjøre, stress, pakking, pakker, baking, og alt som hører julen til. Jeg har jo selvfølgelig fått tid til café-besøk på 33, og hengt både med Henriette og Hege! Det var lillejulaften i går, og jeg var såvidt hjemme. Jeg var borte og rydda hele dagen, kun avbrutt av middag hjemme. Nå derimot er det julaften. Jeg har spist innholdet i strømpa(kan noen forklare meg hvorfor jeg holdt på å skrive sprøyta???) drukket årets første julebrus, og sett/sovet/hørt på 3 nøtter til askepott. Lovely. Jeg har dessuten bestilt meg gaven min fra mamma og pappa og den ble sendt i dag sto det på mail, så da gjenstår det bare litt venting før det blir glede i heimen. 

Nå venter det middag - Julegrøt!!!, innpakking av de siste gavene, pynting av meg selv, Kirkegårdbesøk, Kirkebesøk, og så ringes julen endelig inn! Og da, DA skal jeg ønske dere god jul! Fram til da så kan dere ha en fortsatt fin dag!  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Feel Free!